Případová studie

Zvýšení příjmu už
po prvním měsíci spolupráce

FINANČNÍ PORADENSTVÍ

O KLIENTOVI 🤵

Tentokrát se naším spokojeným klientem stal pan Jakub Pluháček, specialista na finance, který se věnuje poradenství už od roku 2005. Svým klientům dokáže poradit prakticky se všemi finančními produkty od úvěrů a hypoték přes životní, penzijní a majetkové pojištění až po investice. Zároveň je také lektorem společnosti ZFP akademie, kde se věnuje vzdělávání v oblasti finanční gramotnosti.

PROBLÉM A VÝZVA

Pan Pluháček nás oslovil s tím, abychom mu pomohli s jeho prezentací na sociálních sítích. Hlavním důvodem byla potřeba vytvořit profesionální image v online prostředí, a s její pomocí následně vzdělávat a budovat důvěru jak u nových, tak i stávajících zákazníků.

Zvýšení povědomí o značce finančního poradce
Správa sociálních sítí pro Jakuba Pluháčka

NÁVRH A REALIZACE ŘEŠENÍ

Pro pana Pluháčka jsme vytvořili marketingový plán, na základě kterého jsme začali pravidelně tvořit příspěvky na Facebooku a Instagramu. Kampaň jsme navrhli tak, aby cílovému publiku poskytla relevantní informace z oblasti finanční gramotnosti, a budovala tak autoritu klienta.

Současně jsme vylepšili jeho profily na těchto sítích, stejně tak jako jeho webovou prezentaci. Pro dosažení profesionálního dojmu jsme pro všechny formy propagace využili profesionální fotografie a videa, která jsme sami natočili.

VÝSLEDKY 🚀

Klient už po prvním měsíci spolupráce zaznamenal růst povědomí o jeho práci a službách, které svým klientům nabízí.
Na Facebooku získal odezvu od devíti klientů, která vedla k navázání spolupráce. Na základě našich aktivit pan Pluháček zaznamenal také zvýšení příjmu o 60 000 Kč.

Nárůst počtu sledujících
na Facebooku
+ 0 %
Zvýšení měsíčního
příjmu
+ 0
Navýšení počtu
recenzí na Google
+ 0
Profesionální fotografie a videa

UKÁZKA FOTOGRAFIÍ, KTERÉ POUŽÍVÁME U KLIENTA K PROPAGACI