Případová studie
Zvýšení povědomí o penzionu
O KLIENTOVI 🏨
Penzion Pod Pralesem je ubytovací zařízení s vlastním pivovarem situované v údolí Léskové, které spadá pod Velké Karlovice. V této oblasti má už poměrně dlouhou tradici a svým návštěvníkům nabízí kromě ubytování také pokrmy z vlastní kuchyně. Velkou výhodou penzionu je jeho lokalita, která nabízí klid, ale zároveň i spoustu možností vyžití. Nachází se totiž v blízkosti cyklotras, běžeckých tras i pěších stezek, které jsou součástí pralesa Razula.
PROBLÉM A VÝZVA
Klient nikdy neměl problém s obsazeností během víkendů, problém mu dělaly spíše všední dny. Hledal tedy způsoby, jak zajistit plné kapacity penzionu a zároveň rozšířit povědomí o dodatečných službách, které nabízí, jako je tradiční domácí kuchyně nebo vlastní pivovar.


NÁVRH A REALIZACE ŘEŠENÍ
Na základě požadavků jsme se s klientem dohodli na několika krocích. Prvním byla tvorba profesionálních fotek a videí, která nám posloužila jako podklady pro další propagaci penzionu.
Dále jsme se věnovali správě a aktualizaci webové prezentace tak, aby lépe odrážela možnosti a služby, kterých zde návštěvníci mohou využít.
Kromě toho jsme se zaměřili také na pravidelnou tvorbu obsahu na sociální sítě, specificky pak Instagram a Facebook. S pomocí fotografií jsme dali dohromady také poutavé propagační materiály a dárkové poukazy.
VÝSLEDKY 🚀
Prostřednictvím výše zmíněných aktivit se nám podařilo zvýšit povědomí o penzionu, jeho kuchyni, pivovaru a zajímavých událostech, které pořádá. Doplnili jsme webové stránky o informace, které mohou být pro návštěvníky atraktivní, a také jsme zákazníkům umožnili zakoupení dárkových poukazů, které mohou věnovat blízkým.

UKÁZKA FOTOGRAFIÍ, KTERÉ POUŽÍVÁME U KLIENTA K PROPAGACI



