Případová studie
Produktové fotografie
O KLIENTOVI 👤
„Potřebujeme fotografie produktů a našeho zázemí, které bychom mohli využít na webových stránkách a sociálních sítích.“
– s touto prosbou se na nás v průběhu několika měsíců obrátili tři různí klienti. Konkrétně šlo o kavárnu Coffee Garden, e-shop s přírodní kosmetikou Santai a květinářství Ammi. I když měl každý klient jiné profesní zaměření, všichni toužili po fotografiích, které by zachytily přednosti jejich nabídky a přilákaly nové zákazníky.
PROBLÉM A VÝZVA
U všech projektů byla hlavní výzvou prezentace produktů a zázemí daného podniku tak, aby byl výsledek atraktivní pro cílové zákazníky, konzistentní s vizuální identitou značky a zároveň vhodný pro použití na různých digitálních platformách.
- Coffee Garden kavárna potřebovala především fotografie interiéru a také dezertů, snídaní a poke bowls, které by působily lákavě a přitáhly nové návštěvníky.
- Santai e-shop zase vyžadoval profesionální fotografie přírodní kosmetiky sladěné s identitou značky.
- Květinářství Ammi zase požadovalo fotografie kytic a květinových aranžmá, které by nejlépe odrážely rozmanitost nabídky a bohaté zkušenosti zdejších floristů.


NÁVRH A REALIZACE ŘEŠENÍ
Pro každý z těchto projektů jsme připravili detailní plán focení. S výjimkou e-shopu Santai, kde jsme produkty fotili v ateliéru, jsme se za klienty vydali přímo do jejich provozovny.
Díky tomu jsme dokázali zachytit jak finální produkty, tak i prostředí, ve kterém vznikají a kde si je zákazníci mohou zakoupit. Na základě toho jsme styl fotografií uzpůsobili atmosféře prostředí a povaze dané značky.
VÝSLEDKY 🚀
Ve všech třech případech jsme vytvořili sérii vysoce kvalitních fotografií, které klienti využili na svých webových stránkách a sociálních sítích.
Díky tomu se jim podařilo lépe komunikovat kvalitu svých produktů a služeb a stejně tak i hodnoty a charakter své značky. To jim umožnilo oslovit širší publikum a získat nové zákazníky.

UKÁZKA PRODUKTOVÝCH FOTOGRAFIÍ



