Případová studie

Marketingová kampaň
pro Hispánicu

Strategie a realizace 🔎

V lednu a únoru 2025 jsme pro Hispánicu spustili kombinovanou strategii zaměřenou na PPC kampaně v Google Ads a propagaci na sociálních sítích. Cílem bylo zvýšení počtu studentů v jarních kurzech španělštiny prostřednictvím správy sociálních sítí a PPC kampaní. Balíček v hodnotě 37.000 Kč zahrnoval:

  • Správu sociálních sítí
  • PPC kampaně
  • Tvorbu foto a video obsahu (10 hodin zahrnutých v balíčku)
  • Obsahovou strategii a optimalizaci kampaní
Spolupráce s jazykovou školou Hispánica
Výsledky reklamní kampaně pro Hispánica

Výsledky kampaně 🎯

Leden 2025

  • Kredit do kampaní: 24.184 Kč

  • Celkové PNO: 34%

  • Počet nových studentů: 10

  • Obrat: 69.990 Kč

V lednu byla strategie zaměřena na budování trafficu, zisk dat pro lepší cílení a prvotní prodeje. Byly spuštěné PPC kampaně ve vyhledávání, Performance Max a obsahová reklama.

Únor 2025

  • Kredit do kampaní: 29.761 Kč (z toho 10.000 Kč přesunuto na sociální média)

  • Celkové PNO: 22,37%

  • Počet nových studentů: 19

  • Obrat: 132.981 Kč

V únoru jsme spustili reklamu na sociálních sítích, protože jsme měli k dispozici obsah vytvořený v lednu, který předtím chyběl. To mělo za následek zvýšení počtu přihlášených studentů a nárůst obratu i zisku. Zaměřili jsme se na optimalizaci kampaní pro maximální prodej a efektivnější využití rozpočtu.

Závěr a doporučení 🚀

Celkové výsledky za leden a únor 2025:

  • Celkové náklady: 157 020 Kč
  • Celkový obrat: 237 876 Kč
  • Celkový čistý zisk: 80 856 Kč

Díky cílené strategii a optimalizaci se podařilo Hispánice zajistit vysoký nárůst studentů a zvýšení efektivity marketingových kampaní. Postupné snížení PNO z 34 % na 22,37 % a zvýšení obratu na dvojnásobek oproti lednu ukazuje, že kombinace PPC kampaní a sociálních sítí byla klíčová pro dosažení výsledků.

Jedná se o skvělé výsledky, vezmeme-li v úvahu, že jsme kampaně spouštěli až ve druhém týdnu ledna, kdy už probíhaly zápisy. S klientem proto plánujeme pro podzimní kurzy spustit kampaně mnohem dříve, aby byla propagace dlouhodobá a působila na zájemce o studium španělštiny s dostatečným předstihem. Očekáváme, že tato strategie přinese ještě lepší výsledky.

Tyto dva měsíce byly ve skutečnosti velmi krátkou dobou na vybudování dlouhodobé marketingové strategie, a proto jsme klientovi poskytli spíše “první pomoc” v rámci marketingové spolupráce. V budoucnu se budeme soustředit na dlouhodobější budování povědomí a zásah uživatelů, kteří se rozhodují pro jazykové vzdělání.

Výuka v jazykové škole Hispánica

UKÁZKA FOTOGRAFIÍ, KTERÉ POUŽÍVÁME U KLIENTA K PROPAGACI