Strategie a realizace 🔎
V lednu a únoru 2025 jsme pro Hispánicu spustili kombinovanou strategii zaměřenou na PPC kampaně v Google Ads a propagaci na sociálních sítích. Cílem bylo zvýšení počtu studentů v jarních kurzech španělštiny prostřednictvím správy sociálních sítí a PPC kampaní. Balíček v hodnotě 37.000 Kč zahrnoval:
- Správu sociálních sítí
- PPC kampaně
- Tvorbu foto a video obsahu (10 hodin zahrnutých v balíčku)
- Obsahovou strategii a optimalizaci kampaní


Výsledky kampaně 🎯
Leden 2025
Kredit do kampaní: 24.184 Kč
Celkové PNO: 34%
Počet nových studentů: 10
Obrat: 69.990 Kč
V lednu byla strategie zaměřena na budování trafficu, zisk dat pro lepší cílení a prvotní prodeje. Byly spuštěné PPC kampaně ve vyhledávání, Performance Max a obsahová reklama.
Únor 2025
Kredit do kampaní: 29.761 Kč (z toho 10.000 Kč přesunuto na sociální média)
Celkové PNO: 22,37%
Počet nových studentů: 19
Obrat: 132.981 Kč
V únoru jsme spustili reklamu na sociálních sítích, protože jsme měli k dispozici obsah vytvořený v lednu, který předtím chyběl. To mělo za následek zvýšení počtu přihlášených studentů a nárůst obratu i zisku. Zaměřili jsme se na optimalizaci kampaní pro maximální prodej a efektivnější využití rozpočtu.
Závěr a doporučení 🚀
Celkové výsledky za leden a únor 2025:
- Celkové náklady: 157 020 Kč
- Celkový obrat: 237 876 Kč
- Celkový čistý zisk: 80 856 Kč
Díky cílené strategii a optimalizaci se podařilo Hispánice zajistit vysoký nárůst studentů a zvýšení efektivity marketingových kampaní. Postupné snížení PNO z 34 % na 22,37 % a zvýšení obratu na dvojnásobek oproti lednu ukazuje, že kombinace PPC kampaní a sociálních sítí byla klíčová pro dosažení výsledků.
Jedná se o skvělé výsledky, vezmeme-li v úvahu, že jsme kampaně spouštěli až ve druhém týdnu ledna, kdy už probíhaly zápisy. S klientem proto plánujeme pro podzimní kurzy spustit kampaně mnohem dříve, aby byla propagace dlouhodobá a působila na zájemce o studium španělštiny s dostatečným předstihem. Očekáváme, že tato strategie přinese ještě lepší výsledky.
Tyto dva měsíce byly ve skutečnosti velmi krátkou dobou na vybudování dlouhodobé marketingové strategie, a proto jsme klientovi poskytli spíše “první pomoc” v rámci marketingové spolupráce. V budoucnu se budeme soustředit na dlouhodobější budování povědomí a zásah uživatelů, kteří se rozhodují pro jazykové vzdělání.

UKÁZKA FOTOGRAFIÍ, KTERÉ POUŽÍVÁME U KLIENTA K PROPAGACI



