Případová studie
Desítky zakázek
bez placené reklamy
O KLIENTOVI 🙋🏻♂️
Pan Hromek se zabývá prodejem a instalací podlah už skoro 10 let.
Zaměřuje se především na zákazníky z Brna a okolí, pro které zajišťuje každý krok položení podlahy od prvního návrhu přes samotnou pokládku až po dokončovací úpravy.
Zaměřuje se na všechny běžné druhy podlah, jako je vinyl, laminát, dřevo, koberce či PC a lino.
PROBLÉM A VÝZVA
Hlavní potřebou klienta bylo zviditelnění v online světě, kde se zatím příliš nepohyboval. Potřeboval prezentovat své služby v tom nejlepším světle, aby oslovil nové zákazníky, upevnil zkušenost těch stávajících a mohl se stát volbou číslo jedna pro zákazníky v Brně a okolí.


NÁVRH A REALIZACE ŘEŠENÍ
Pro klienta jsme vytvořili marketingový plán založený na tvorbě webové prezentace a obsahu pro sociální sítě s jasným cílem – šířit povědomí o značce Hromek podlahy a jednoznačně komunikovat její výhody, jako je profesionalita a osobní přístup ke každému klientovi.
Mimo to jsme nafotili vysoce kvalitní fotografie a natočili profesionální videa, které jsme použili jak na webových stránkách, tak i v příspěvcích na sociálních sítích. Vzali jsme si pod křídla také správu webových stránek, kterým jsme dali moderní a uživatelsky atraktivní podobu.
V rámci aktivní propagace jsme klientovi založili firemní profil na Google a také vytvořili profily na Facebooku a Instagramu, kam pravidelně přidáváme relevantní příspěvky, které následně propagujeme.
VÝSLEDKY 🚀
Pomocí všech uvedených kroků se nám podařilo klientovi získat nové zakázky a dostat ho na první pozice ve vyhledávačích. Díky profesionální prezentaci na Instagramu navíc navázal obchodní vztah se společností Ceramin a stal se výhradním oficiálním prodejcem jejích podlah na jižní Moravě. To mu zajistilo desítky zakázek bez nutnosti investovat do placené reklamy.
Dokonce došlo k tomu, že jsme museli veškerou reklamu na nějakou dobu pozastavit, protože se panu Hromkovi zaplnily kapacity na několik měsíců dopředu.

UKÁZKA FOTOGRAFIÍ, KTERÉ POUŽÍVÁME U KLIENTA K PROPAGACI



