Případová studie

Budování silnější vazby s mladší generací
pro Pivovar Primátor

PIVOVAR PRIMÁTOR

O KLIENTOVI 🍺

Pivovar Primátor se na nás obrátil se zájmem o správu sociálních sítí po několika neúspěšných pokusech obsadit tuto pozici interně. Jejich prezentaci na sociálních sítích chtěli oživit a dodat jí nový kabátek, aby se jim podařilo zvýšit angažovanost sledujících a oslovit širší publikum než doposud – konkrétně mladé a dobrodružné lidi.

PROBLÉM A VÝZVA

Pro pivovar bylo největší výzvou už samotné nalezení spolehlivého a konzistentního partnera. Kromě toho, aby zvládl sociální sítě spravovat na pravidelné bázi, bylo nutné také zapojit kreativitu a jejich vizuální komunikaci efektivně oživit.

Při interním řešení správy sociálních sítí se na této pozici vystřídalo několik zaměstnanců, což vedlo k nekonzistentnímu komunikačnímu stylu, a tak i slabým výsledkům.

Pivovar Primátor případová studie
Správa sociálních sítí Pivovar Primátor

NÁVRH A REALIZACE ŘEŠENÍ

Na začátku spolupráce jsme provedli důkladnou analýzu dosavadní komunikace na sociálních sítích. Na našich zjištěních jsme pak zakládali návrh strategie, jejímž hlavním cílem bylo posílit image Primátoru jako piva oblíbeného mezi mladými dobrodruhy.

Focení jsme rozdělili na dvě části. První probíhala v našem ateliéru, kde jsme se zaměřili na klasické produktové fotografie. Pro potřeby sociálních sítí jsme pak vytvořili sérii autentických fotografií v přírodním prostředí, jejichž cílem bylo komunikovat zážitek spojený s konzumací piva Primátor.

Kromě fotografií jsme pro klienta vytvořili také videa rozhovorů s vedením pivovaru, která měla posílit vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Součástí naší spolupráce byla i správa sociálních sítí, která zahrnovala tvorbu, plánování a publikování příspěvků, interakci s fanoušky a analýzu výkonu probíhajících kampaní.

VÝSLEDKY 🚀

Díky této kampani se nám podařilo výrazně posílit vizuální identitu značky Primátor. Vytvořené fotografie a videa se setkaly s pozitivními ohlasy nejen u vedení pivovaru, ale také u cílového publika na sociálních sítích. Pivovar začal budovat silnější vazbu s mladší generací a díky těmto úspěchům se rozhodl ve spolupráci pokračovat na dlouhodobé bázi.

Profesionální produktové fotografie

UKÁZKA FOTOGRAFIÍ, KTERÉ POUŽÍVÁME U KLIENTA K PROPAGACI